Sain meiliä Pauli A-S:ltä.
Pauli A-S on ihana.
I-H-A-N-A.
Ja nyt Pauli A-S on muistanut minua. Muistaako Pauli A-S minut?
Jännityksellä klikkaan kirjeen auki.
Höh. Se on siis UUTISKIRJE.
Pauli A-S lähettää minulle brändätyn uutiskirjeen asioista, joita hän pitää tärkeänä.
Fine. Katsotaan. Onhan Pauli A-S ihana. I-H-A-N-A!
”Hei, X” se alkaa.
X! Pauli A-S ei siis muistakaan minua. Tätä pitää tutkia enemmän.
Wau.fi osaa kertoa, että uutiskirje palasi kuin ihmeen kaupalla puolikuolleista mm. Lena Dunhamin esimerkkiä seuraten. Uusi kuratoitu uutiskirje helpottaa infoähkyä tarjoamalla lukijalle kiinnostavia aiheita ja rakentaa samalla hallinnan tunnetta infotulvassa suunnistavalle lukijapololle.
Jee.
Mutta siis X?
Aller.fi mainostaa hyvän uutiskirjeen olevan hyvin kohdennettu, viihdyttävä ja henkilökohtainen.
X. Täyttääkö tämä yllä olevat kriteerit?
Mielestäni ei.
Pauli A-S, X saa minut kadottamaan hallinnan tunteeni. X ei ole henkilökohtaista.
Eikä X yksinään myöskään ole kovin viihdyttävää.