Haetko sinäkin käyttäjäkokemuksia tuotteista ja palveluista ennen ostamista?
Aivan – me luotamme huomattavasti enemmän asiakkaan kertomaan kuin yrityksen omaan myyntipuheeseen.
Asiakastarinat ovatkin omiaan vähentämään ostoangstia rakentamalla luottamusta ja uskottavuutta. Samalla ne toimivat sosiaalisena todisteena siitä, että muut ovat hyötyneet tarjoamastasi tuotteesta tai palvelusta.
Hyvin rakennettu asiakastarina osaa myös vastata ostajaa askarruttaviin kysymyksiin. Se tekee myynnistä helpompaa ja vähentää asiakaspalveluun tulevia kysymyksiä.
Asiakkaan näkökulman esiin tuominen tekee yrityksesi viestinnästä myös lähestyttävämpää ja erottaa sinut kilpailijoista – asiakaskokemusta ei voi kopioida, se on uniikki juuri sinulle.
Tilaa minulta valmiit asiakastarinat
- verkkosivuille
- esitteisiin
- asiakaslehtiin
- uutiskirjeisiin
Yksittäiset asiakastarinat
Mitä: Alkukartoitus, jossa sovitaan mitä haluamme asiakastarinalla saavuttaa
Miten: Asiakashaastattelut puhelimitse tai verkon yli ja asiakastarinan muotoilu.
Hinta: alkaen 690 e + alv 25,5 %. Hinta vaihtelee työn laajuuden mukaan, esimerkiksi hakukoneoptimointi, valokuvat ja lisähaastattelut nostavat hintaa. Hintaan sisältyy yksi (1) korjauskierros.
AIO Kipinä -referenssitarinapaketti
Miksi tyytyä yhteen, kun voit saada myös 3–5 asiakastarinan sarjan ammattimaisilla valokuvilla hyödynnettäväksi somessa ja kampanjoissa?
Mitä: Alkukartoitus + 3–5 tarpeisiisi mitoitettua Aion kirjoittamaa laadukasta asiakashaastattelua
Miten: Asiakashaastattelut haastateltavan toimipaikassa (huom! matkakulut lisätään paketin hintaan).
Hinta: Alkaen 2 850 + alv 25,5 %.
Hintoihin sisältyy yksi (1) korjauskierros.
Kauttamme on mahdollista saada myös käännöksiä – sve-versiot hoituvat inhouse. Kysy ihmeessä lisää!